תקנון

תקופת אחריות 12 חודש

  • האחריות ניתנת לתוכנה ובדיקות מעבדה בלבד!
  • אין האחריות חלה על תקלות שנובעות מנפילת המכשיר, או שבר פיזי כלשהו.
  • אין האחריות חלה על קורוזיה (מים) .
  • האחריות בטלה במקרה של פתיחת המכשיר לא ע"י חברתנו, או במקרה וחסר הסימון, או המספר הסידורי אשר על גב המכשיר, או בתוך המכשיר.
  • האחריות תחול רק בתנאי שהמכשיר הסלולרי הרשום מעלה בטופס זה יובא לשם תיקון באחת מחנויות החברה, או למעבדת השירות של החברה עם הצגת תעודה זו.
  • אין אחריות על המסכים.
  • אחריות על מוצר תנתן אך ורק ע"י היבואן

רכישת מוצרים באתר  www.cellcenter.co.il:

צוות מרכז הסלולר עושה את מירב המאמצים על מנת לשרת את הלקוח/ה  תוך שמירה על שביעות רצון הלקוחות מיד לאחר ביצוע הזמנה תשלח למזמין הודעה לדוא"ל שההזמנה התקבלה בהצלחה.

לאחר אישור העסקה בחברת האשראי תינתן הודעה למזמין שהעסקה אושרה, באחד מאמצעי ההתקשרות שהשאיר המזמין בעת ביצוע ההזמנה.

במקרה שהעסקה לא אושרה ע"י חברת האשראי יקבל מבצע ההזמנה הודעה לאחד מאמצעי ההתקשרות שהשאיר הלקוח בעת ביצוע ההזמנה, ואו תהיה החנות רשאית לראות עסקה זו כמבוטלת .

זמן אספקת המשלוח המצוין באתר יחול ממועד אישור העסקה ע"י חברת האשראי.

המחירים המופיעים באתר כוללים מע"מ כחוק.

לפרטים נוספים יש לפנות לטלפון – 04-6670515.

הנהלת מרכז הסלולר שומרת לעצמה את הזכות לשנות את מחירי המוצרים בכל עת ללא הודעה מוקדמת.

מקרים בהם רשאית החנות לבטל עסקה:

  • במקרה של תקלה מכוח עליון.
  • במקרה שאזל המלאי, תמסר הודעה למזמין.
  • במקרה ונציג שירות הלקוחות של החנות לא יוכל ליצור קשר עם המזמין, לתאם מועד הספקה.

הגבלת פרטיות
פרטי הלקוח לא יועברו לצד ג' למעט ביצוע העסקה בפועל

שיטות משלוח:
משלוח חינם עד 7 ימי עסקים (דואר ישראל)
משלוח לא מבוטח
ניתן לבטח בתוספת תשלום

משלוח אקספרס
בעלות 75 שקלים תוך 3 ימי עסקים מיום שההזמנה אושרה והיה תאום מול הלקוח. לא כולל מושבים/קיבוצים ויעדים חריגים

ביטול הזמנה ע"י הלקוח
ע"פ חוק הגנת הצרכן , התשמ"א – 1981 ראשי הלקוח להחזיר את המוצרים שרכש עד 14 יום מיום קבלת המוצר תוך גבית דמי ביטול של 5% מערך העסקה או 100 ₪ הנמוך מביניהם.

הלקוח יהיה אחראי להחזרת המוצר לחנות במידה ושילם הלקוח דמי משלוח לא יזוכה הלקוח בגינה.

המוצר יוחזר באריזתו המקורית שלם וללא כל פגיעה או נזק כל שהוא, שכן במקרה זה לחנות יש את הזכות לתבוע את הצרכן בשל פגיעה בערך המוצר ניתן לקבל החזר כספי בתנאי שלא נעשה שימוש במכשיר וזאת בהתאם לכתוב בחוק.

התחייבות האספקה ומשלוחים:

בעת רכישת המוצר מצוין באתר מספר ימי האספקה .
ספירת ימי עסקים תהיה מיום  א' – ה' ,יום ו' , שבת וימי חג לא יחשבו כימי עסקים.

הזמנה טלפונית ללא אמצעי תשלום מראש אינו מחייב את החנות לספק את המוצר ו/או לשריין את המוצר והמחיר עלות דמי משלוח יימסרו ללקוח בעת עימות ההזמנה ו/או על גבי דף המוצר.

התחייבות האספקה הינה התחייבות מצידינו להוציא את המשלוח מצידינו ללקוח עד ימי האספקה המצוינים. מרגע השילוח זמן ההגעה תלוי אך ורק בסוג השילוח שבחר המזמין ולא בידי מרכז הסלולר. 

תקלות דואר למינהן לא באחריות מרכז הסלולר

אישור קבלת מוצר

  1. אני מאשר בזאת כי התשלום בוצע באמצעי תשלום השייך לי או לבן זוגי והשימוש בוצע באישורו.
  2. ידוע לי כי התכחשות לעסקה מצידי תהיה עבירה פלילית ותגרום למרכז הסלולר לנקות צעדים נגדי.
  3. ביטול עסקה יתבצע אך ורק במידה והמוצר הוחזר תקין וללא כל שימוש בו למרכז הסלולר באריזתו המקורית והתקבל אישור בכתב על  כך.
  4. מרכז הסלולר רשאית לחייב בעבור ביטול עסקה דמי ביטול בשיעור של 5% ממחיר עסקה או 100 שח לפי הנמוך מביניהם.